فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

کارگر سند پلاست

 

   کاش هروز صب یک نفر یادم می آورد توی شهری زندگی می کنم که آدماش از چراغ قرمز رد می شن و جریمه هاشون رو به موقع پرداخت می کنن که دوبله نشه و وقتی می خواهم از خیابون یکطرفه رد بشم اول نه به چپ نگاه کنم ، نه به راست بلکه بالای سرمو نگاه کنم تا زیر پیانوی 6 تنی یک کلکسیونر احمق که توی اسباب کشی گره طناب رو محکم نکرده له نشم.

 

از طلا بودن پشیمان گشته ایم                مرحمت فرموده ما را مس کنید

 

 

 


توضیح :  عنوان ، مطلب  و شعر هیچ ارتباطی به هم ندارند.

 

 

                                                    

نظرات 4 + ارسال نظر
رسول نمازی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ق.ظ http://analytic.blogfa.com

این متن پایینی مال یک فیلمه درسته ؟

ویدا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://hekmateshadan.blogfa.com

سلام. ارش . من واقعا هر بار که به وبلاگ تو سر میزنم دگر گون میشم.کاشکی یک روزی بشه منم بتونم مثل شما این قدر رمانتیک و زیبا بنویسم.

ویدا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ

راستی اگه یک نفر اومد تو وبلاگت نظر داد گفت من دوست ویدا هستم حرفاشو باور نکن. چون من اصلا نمی شناسمش.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ب.ظ

nakon romantik khoba baz ina behet migan romantik kash az man miporsidan ta bagam romantiki ya na man roya doste vida hastam nemidonam man dorogh migam ya in vida

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد