فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

بلاتکلیف احمق

            

 

اگه دنبال مطالب پرمحتوا به این وبلاگ اومدین همین الان اینجا رو ترک کنین.( به پایین صفحه مراجعه شود.)

زندگیم رنگ دلتنگی گرفته

یادم باشه دفعه بعد که با کسی دوست شدم از همون اول ازش قول بگیرم که تحت هیچ شرایطی حق نداره  ازم دلگیر یا ناراحت بشه. تا ابد دهر.

چند روز پیش فهمیدم رنگ دلتنگی زندگیم حتی با شکلات کاکائویی با طعم توت فرنگی هم از بین نمی ره. دلم بدجور گرفته. دیکلو فناک لطفا. 

 ناگهان چقدر دیر زود شد. همیشه زود دیر می شد.

 چرا من اینطوریم نکنه مسموم شدم.

هرکی میگه من خرم خودش خره.

چقدر سردمه. هوا خیلی سرده. من سردمه. چرا هیشکی بهمیه تو نمیده. آرش سردشه. دیگه کسی به آرش ....