فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

        


 
سلام

۱) چشمم از خواب باز نمیشه.
۲) ۳ روزه نخوابیدم.( ا ا اه. ۳  شبه !! )
۳) همه واسم کلاس گذاشتن.
۴) ۱۰ روز ژیش یکی ساعت ۸ صبح زنگ زد  .خدا شاهده من ساعت ۵.۵ خوابیده بودم. لابلای صحبتاش خوابم برد یک لحظه صدام کرد از خواب پریدم از بخت بد فهمید . تا همین دیروز داشتم   منتش رو می کشیدم ازم نرنجه. 
۵) دیگه خسته شدم بخدا...
۶) وبلاگم فیلتر شده.
۷) گواهینامه ام همراه با کارت دانشجوییم گم شده.
۸) تاریخ تحویل پروژه آب امروزه و من هنوز طراحی شبکه انجام ندادم.
۹) نماز صبحم قضا میشه اگه بخوابم.
آخرش ) چرا من هنوز زنده ام.


از همه کسانی که این مدت بهشون سر نزدم معزرت می خوام.لطفا مرا دعا کنید.یا حق