فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

من توجیه نشده ام !

دیروز تصمیم گرفته بودم که همه آدمهای دنیا رو از زندگی کردن منصرف کنم.امروز یکی از اونا منو منصرف کرد. بازهم خدایان شانس آوردند تا تراژدی حیرت انگیز خود را تکرار کنند. بازم من گول خوردم. مثل همیشه ، مثل هر روز، مثل همین الان.

 

کارگر سند پلاست

 

   کاش هروز صب یک نفر یادم می آورد توی شهری زندگی می کنم که آدماش از چراغ قرمز رد می شن و جریمه هاشون رو به موقع پرداخت می کنن که دوبله نشه و وقتی می خواهم از خیابون یکطرفه رد بشم اول نه به چپ نگاه کنم ، نه به راست بلکه بالای سرمو نگاه کنم تا زیر پیانوی 6 تنی یک کلکسیونر احمق که توی اسباب کشی گره طناب رو محکم نکرده له نشم.

 

از طلا بودن پشیمان گشته ایم                مرحمت فرموده ما را مس کنید

 

 

 


توضیح :  عنوان ، مطلب  و شعر هیچ ارتباطی به هم ندارند.