فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

فیلسوف مرده !

در زندگی زخمهائیست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.... (بوف کور)

            
سلام


 حوصله ندارم باباتو هم حال داری اومدی اینجا ها...راهسازی هم اوفتادم(همون افتادمه اَه ه ه گیر نده دیگه) خاک بر سرِ خرش هنوز خیلیها نشسته بودنا یکدفعه هار شد.به ولّاهه عینهو وحشیهای آمازونی بهم حمله کرد برگمو گرفت یک عربده ای می کشید وای ی ی ... الهی خیر از زندگیش نبینه...فک کنم وسط همین هیری ویریا یه برگم مفقودالاثریات شد.
 سه تا برگه واسش نوشتم خیر کلّم.مشروطی که دیگه رو شاخشه.تحلیل۲ هم دنبال سرش توی دورس.فقط خدا کنه مکانیک سیالاته رو پاسش کنم حد اقل....ای خدا....ای خدای متّکی تا کی بخوابم تکی.
 حوصله نذر و نیازم نداریم بدبختی.به مامانم گفتم یه چیزمیزی واسم نذر کنه مشروط نشم نمیدونم چیکارکرده هرچی واحدم داشتیم افتادیم.نماز پنشتن(همون پنج تنه بابا)و تسبیح قل هو ولّا نذر مادر ام البنین کرده میگه پارسال که توی اتوبان کرج ماشین خراب شد همین نذرو کردم. حالا خداییش راست میگه یکدفعه ای ماشین خود به خود درست شد من که کم کمک داشت باورم می شد مادر ام البنین مهندس مکانیکه خفن.
  جون ما یکاریش کن دیگه. ام البنین خانم . بد مدل گیر افتادم. بجون خودم اگه مشروط نشما ... اگه مشروط نشم .... حوصله ندارم کاری بکنم ولی ترو خدا یه کاری کن مشرط نشم حالا بعدا یه فکری می کنم.بجون مامانم دروغ نمی گنم.یه دستی هم نمی زنم.قول مردونه مَرده و قولش ای ولّا... بزن قدش... ببینم چه میکنیا.
 تازه الان که ازش پرسیدم گفت یه هفتس یادش میره بخونه(نخندین بابا نصیبتون میشه ها)
پس بگو از کجا آب می خوره... آهان این ام البنین اینا هم چه حواسشون هستا.
 
نخیر باید دست بکار بشم...

آقایون خانوما محترم و محترمه

این یک فرآخوان است
 
لفطاً هرچقدر الفاظ پاچه خوارانه که بلد هستین در قسمت نظرات وارد کنین و اینجانب را در پیشبرد اهداف شوم و کاسه کشک مالیش در جهت رهایی از مشروطی یاری فرمایید. تا باشد خدایتان براه راست هدایتتان فرماید.   آمین
نظرات 3 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:36 ب.ظ http://cybercity.caspianblog.com

سلام...وبلاگ من آپ شد...چه جورم...منتظرم.

مهسا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:25 ب.ظ http://mlove.persianblog.com

۲۰ تولدم بوووووووووووووووووووووووووووووووود!روز شوم /بیا به کلبه خرابم

قاصدک دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ http://636.blogsky.com

ممنون از بابت لوگو من بلد نیستم ولی حتما می ذارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد